Vánoce v Dubaji

1/11/2020


V Dubaji jsem byla už několikrát když jsem přestupovala na letadlo do další destinace. Vždy jsem si říkala, že bych chtěla Dubaj vidět i zevnitř a navštívit nějaká turisticky zajímavá místa. Minulý rok na podzim jsme s Tadeášem, mým přítelem přemýšleli o tom, do jaké destinace letět. Chtěla jsem někam za teplem a vykoupat se v moři. Jenže Tadeáš měl naplánovanou služebku do Číny v listopadu a mě zrovna v listopadu končila zkušebka v práci. Takže jedině prosinec. V Evropě už tou dobou je zima na koupání a tak nás napadla nějaká exotická destinace. Mě napadlo, že bych chtěla vidět Dubaj. Tadeáš pořád byl nějak proti. Ale pak se mu to rozleželo v hlavě a jeden den mě ve meště překvapil a ejhle už jsme měli zájezd do Dubaje. A ještě na Vánoce. Další splněný sen!

Byli jsme ubytovaný ve starší části Dubaje. Hotel jsme měli akorát na přespání, protože jsme to vzali spíš jako poznávačku města. Navštívili jsme známá místa jako největší nákupní centrum Dubai Mall, vyjeli si výtahem na největší mrakodrap na světě Burj Khalifu, navštivili dubajské Benátky, moderní přístav Dubai Marina, kde jsem si připadala jako v New Yorku. Dva dny jsme byli také u moře. Za týden jsme toho stihli opravdu hodně. Musím říct, že i když radši preferuji přírodu, Dubaj mě fakt překvapila a klidně bych se sem znovu vrátila. A týden tu opravdu stačil, i když domů se nám moc nechtělo.






 



 

You Might Also Like

0 komentářů