Pořídila jsem si Olympus Pen epl-8

1/14/2019


Už dlouhou dobu jsem si přála mít vlastní foťák. Doteď jsem fotila buď na mobil a nebo mi fotky dělal přítel, který vlastní zrcadlovku. Zezačátku mi fotky z mobilu stačili ale pak jsem chtěla docílit toho, aby moje fotky byly více kvalitnější. A co si taky budeme povídat, když jste někde na cestách a fotíte pořád mobilem,  tak se vybije a musíte buďto hledat zásuvku v nějaké hospodě a nebo mít powerbanku. Ta zabírá v batohu místo navíc. Když už mluvím o tom místu v batohu, tak to bylo také jedno z mých kritérií výběru foťáku.

Nechtěla jsem nic velkého (já říkám kravského) a těžkého. Zrcadlovky jsou moc velké a já jsem chtěla něco kompaktního do ruky, co by pěkně fotilo, mělo to vyměnné objektivy a vypadalo na oko pěkně. A právě tenhle fešák Olympus Pen epl-8 splňoval má kritéria ze všeho nejvíc. Pořád se s ním ještě učím. Začátkem února jdu na školení, takže snad ovládání líp pochopím a mé fotky budou vypadat líp než teď. A kdoví, třeba si jednou pořídím i dalšího kamaráda k němu od stejné značky. Ale teď mi tenhle bohatě stačí.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ať ti dobře slouží! Já sama mám Olympus EPL 6, fotky z něj můžeš vidět na mém blogu a jsem spokojená. Pořád je co se učit, protože krásné fotky nedělá v první řadě foťák, ale fotograf (a pak úprava na pc).

    OdpovědětVymazat