Jak jsem si vyšlápla Ještěď

1/08/2019


Poslední den roku 2018 jsme se s přítelem rozhodli si udělat výlet na Ještěd. Ten jsem navštívila hodněkrát ale tenkokrát jsem udělala vyjímku a nechala se překecat na 4 km dlouhý výšlap až nahoru.
Poslední den budu jako mrzák s bolavýma nohama ale nebyla to pravda!


Cesta byla občas sice strmější ale šlo to. Nejvíc mě ale dojímaly ty nádherné výhledy zasněžené krajiny a čím jsme šli výš a výš tak to bylo víc pohádkovější. A cestou jsme i tak potkali několik bláznů, kteří se na tuto cestu vydali také. Došli jsme do úseku cesty, kde se křížila lanovka se silnicí. Přítel viděl pod silnící sjezdovku a na ní turisty, kteří šli po ní nahoru a prohlásil proč jsme taky nešli tuhle trasu. Já jen na něho néé zlato, to si jdi někdy sám. :D Zas takovej blázen nejsem. Ještě že o téhle trase nevěděl předtím, hihi. :D


Došli jsme pak k parkovišti, kde bylo už dost a lidí. Však taky né, když se konečně udělalo slunečno. Pak už jsme tedy došli na Ještěd, kde taky bylo dost lidí a dovádějící děti. Nakoupili jsme turistické vyzitky do deníku, odlovili kešky a šli jsme k lanovce. Za tenhle den jsem měla pročištěnou hlavu až až a dělají mi takovéhle procházky dobře.



You Might Also Like

0 komentářů